Regulamin Forum

Zablokowany
Awatar użytkownika
wachter
Zaawansowany użytkownik
Posty: 698
Rejestracja: 27 wrz 2015, 10:22
Podziękował: 3 razy

Regulamin Forum

Post autor: wachter » 22 lip 2016, 14:28

1. Regulamin określa zasady użytkowania Forum znajdującego się pod adresem
http://www.olimpiaforum.pl

2. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania prawa oraz dobrych obyczajów
panujących na Forum.

3. Użytkownik zamieszczając określoną treść na łamach Forum jest świadom istniejących przepisów
prawa, a w szczególności ustawy o prawie autorskim. W związku z powyższym Użytkownik ponosi
pełną odpowiedzialność za zamieszczoną treść.

4. Zabronione jest wstawianie treści naruszających prawa osób trzecich. Niezależnie od formy ich
wstawienia (treść lub załącznik).

5. Zakazane jest wstawianie treści o obraźliwym charakterze lub treści naruszających standardy
etyczne.

6. Zakazane jest rozpowszechnianie treści o charakterze pornograficznym.

7. Zakazane jest rozpowszechnianie treści ironicznych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku
szacunku dla innych Użytkowników, w tym ośmieszanie, używanie niecenzuralnych słów,
prześladowanie oraz obrażanie. Jego brak będzie indywidualnie oceniony przez Moderatorów.
Wszelkie spory nie związane bezpośrednio z toczoną dyskusją w temacie należy rozwiązywać tylko
i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości (PW).

8. Zabronione jest wstawianie treści wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym,
religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak
np.: faszyzm, komunizm.

9. Zabronione jest wstawianie treści ograniczających się do pojedynczego słówka określającego
emocje, np "fajnie", krótkich nic niewnoszących zdań lub też wstawianie tylko tzw uśmieszków. Zabrania się tzw. podbijania tematu postami o niskiej wartości merytorycznej.

10.
a) W niektórych działach Forum jest miejsce przeznaczone na ogłoszenia. Można w nich dodawać ogłoszenia o charakterze niekomercyjnym zgodnie z zasadami panującymi na Forum.
b) W niektórych działach Forum jest miejsce przeznaczone do zaprezentowania oferty np klubów i obiektów sportowych. Można w nich dodawać prezentacje oferty zgodnie z zasadami panującymi na Forum.
c) Dopuszcza się inną formę reklamy zamieszczoną na Forum jedynie po uzgodnieniu z Administratorem.

11. Zabrania się publikowania bardzo podobnych informacji w wielu działach forum.

12. Zabrania się publikowania wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego lub
niezrozumiałych.

13. Temat wątku musi dokładnie odzwierciedlać jego treść.

14. Nie zezwala się na umieszczanie w tytule tematu terminów takich jak "pomoc", "problem",
"pilne" itp.

15. Zabrania się wstawiania tylko linka do zew. strony w treści pierwszego postu. W pierwszym
poście każdy odnośnik musi być poprzedzony komentarzem.

16. Zabrania się wstawiania wpisów w nieodpowiednich działach forum.

17. Zabrania się korzystania z więcej niż jednego konta.

18. Zabrania się udostępniania danych umożliwiających korzystanie z konta Użytkownika osobom
trzecim.

19. Użytkownik ma obowiązek niezwłocznego wykonania czynności określonych przez
Moderatora lub Administratora.

20. Strona internetowa Forum używa plików cookies, na co każdy Użytkownik korzystający z Forum wyraża zgodę.

21. Grupy funkcyjne na forum: Moderator i Administrator

22. Zadania grup funkcyjnych
a) wydawanie ostrzeżeń lub poleceń w przypadku łamania regulaminu
b) zmiany tytułu tematu, zawartości treści lub pisowni postu
c) zmiany w polu „podpis” w tym rozmiaru i koloru tekstu oraz obrazów.
d) zmiany w panelu użytkownika w tym zmiany avatara, nazwy użytkownika oraz innych treści nie
zgodnych z prawdą

23. Moderator oraz Administrator ma prawo usuwania lub edytowania wiadomości, przenoszenia jej do dowolnego
działu oraz zamykania tematu jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość:
a) została napisana w nieodpowiednim dziale,
b) została napisana w sposób niezrozumiały
c) obniża ogólny poziom forum,
d) nie dotyczy omawianego tematu
e) narusza interesy ekonomiczne właściciela forum

24. Administracja forum posiada prawo do usunięcia konta Użytkownika wraz z jego postami bez podania przyczyny w przypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu lub też w inny sposób naruszenia interesu ekonomicznego właściciela forum.

25. Korzystanie z Forum oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

26. Regulamin może ulec zmianie o czym każdy Użytkownik zostanie powiadomiony poprzez
Prywatną Wiadomość na Forum.

Aktualizacja Regulaminu 22.07.2016

Kontakt z administracją: administracja@olimpiaforum.pl


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Regulamin”